loading...
بهترين مارک پاور بانک | فروشگاه اليتاسل
محیا یوسفی بازدید : 42 سه شنبه 21 خرداد 1398 نظرات (0)

با داشتن پاور بانک مناسب و قابل حمل شما دیگر هیچ نگرانی در مورد کم شدن سطح باتری در دستگاه تلفن همراه خود ندارید، این بزرگ‌ترین مزیت این دستگاه‌های قابل حمل است. هنگام انتخاب پاور بانک‌ها (باتری‌های پشتیبان یا شارژر باتری قابل حمل)، ممکن است کمی گیج‌کننده باشد تا تصمیم بگیرید کدام یک برای نیازهای شما مناسب است، به خاطر این که آنها در انواع شکل‌ها و اندازه‌ها وجود دارند. در حقیقت، انواعی از پاور بانک‌ها وجود دارند که تنها می‌توانند گوشی هوشمند شما را شارژ کنند، بنابراین اگر می‌خواهید یک دستگاه الکترونیکی بزرگ‌تر مانند یک تبلت و یا یک دوربین دیجیتال را شارژ کنید، ممکن است به یک دستگاه قدرتمندتر نیاز داشته باشید. توجه به اینکه چطور پاور بانک را شارژ کنیم، در بهره‌وری و دوام پاور بانک شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

بنابراین شما چگونه می‌دانید که کدام یک از پاور بانک‌ها بهتر از بقیه هستند؟ بگذارید کمک‌تان کنیم! در زمان خرید بهترین مارک پاور بانک این پنج ویژگی مهم را به خاطر داشته باشید تا به شما کمک کند.

 

ویژگی‌های پاور بانک

 

ظرفیت

ظرفیت پاور بانک، که با میلی آمپر ساعت (mAh) نشان داده می‌شود، این شاخص به این معنی است که چه میزان قدرت در باتری‌های پاور بانک مناسب و قابل حمل شما می‌تواند ذخیره شود تا بتوانید با آن وسائل را شارژ کنید.

اندازه معمول ظرفیت معمولا از 2000 تا 20000 mAh یا حتی تا 40 هزار mAh برای برخی از شارژرهای قدرتمند همراه متغیر است. عدد بالاتر به معنی قدرت بیشتر برای شارژ مجدد دستگاه‌ها و استفاده از آن برای چند بار (معمولا 3 یا 4 بار) قبل از شارژ مجدد است. به عنوان مثال، اگر شما تنها به دنبال یک پاور بانک مناسب برای گوشی هوشمند خود هستید، ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت برای یک بار شارژ باتری گوشی هوشمند کافی خواهد بود تا شما را از دردسر نجات دهد. با این حال، یک شارژر موبایل با ظرفیت بیشتر می‌تواند گوشی شما را تا 4 بار شارژ کند بدون این که خود پاور بانک احتیاج به شارژ داشته باشد.

بسته به این که از چه وسایلی استفاده می‌کنید، ممکن است به ظرفیت بیشتری نیاز داشته باشید تا بتوانید آنها را به طور کامل شارژ کنید. به طور خاص، دستگاه‌های بزرگ‌تر مانند ای پد یا دوربین دیجیتال به قدرت بیشتری نسبت به تلفن‌های هوشمند نیاز دارند؛ بنابراین، شما قطعا به یک پاور بانک بزرگ‌تر با ظرفیت بیشتر نیاز دارید. برای مثال، شارژر تلفن همراه 2000 میلی آمپر، قادر به شارژ کامل یک تبلت نیست، شما ممکن است به حداقل 6000 mAh نیاز داشته باشید تا این کار را انجام دهید.

 

جریان خروجی

خروجی برق، که با آمپر اندازه گیری شده و با A نشان داده می‌شود، به این اشاره دارد که پاور بانک مناسب با چه سرعتی می‌تواند وسائل شما را شارژ کند. هرچه آمپر بالاتر باشد، دستگاه‌های متصل شده سریع‌تر می‌توانند شارژ شوند. انواع مختلفی وجود دارند که دارای دو خروجی و یا بیشتر هستند. جریان خروجی این پورت‌ها متفاوت است، بعضی از آنها دارای قدرت بیشتری هستند و برخی دیگر جریان خروجی کمتری دارند.

 

تعداد پورت‌های USB خروجی

تعداد درگاه‌های USB تعیین می‌کند که پاور بانک در یک زمان می‌تواند چند دستگاه مختلف را شارژ کند. تعداد بیشتر درگاه‌های USB باعث می‌شود شما بتوانید دستگاه‌های بیشتری را شارژ کنید. اگر شما فقط پاور بانکی را می‌خواهید که در جیب بگذارید، انواع ظریف که حداقل دو درگاه خروجی دارند را انتخاب کنید. تعداد خروجی‌های بیشتر امکان شارژ هم زمان تلفن، تبلت و دیگر دستگاه‌ها را خواهد داد.

اگر معمولا بیش از یک دستگاه را همراه خود دارید، باید به دنبال انواع با حداقل دو درگاه خروجی باشید، تا نیازهای شما را برطرف کند. گوشی هوشمند و تبلت را می‌توانید در یک زمان شارژ کنید، با استفاده از خروجی با جریان کمتر برای گوشی هوشمند و درگاه دیگر که جریان بیشتر دارد برای دستگاه‌های بزرگ‌تر مانند تبلت. یا از دو پورت برای دو وسیله بزرگ مثل یک تبلت و یک دوربین استفاده کنید.

محیا یوسفی بازدید : 76 سه شنبه 07 خرداد 1398 نظرات (0)

می‌توان پاور بانک را با شارژر دیواری و یا درگاه USB کامپیوتر و لپ تاپ شارژ کرد. وقتی پاور بانک را دریافت می‌کنید اولین فکری که به ذهن شما می‌رسد، این است که پاوربانک چیست و چگونه این وسیله را شارژ کنید؟ در ادامه راهنمای گام به گام برای شارژ یک پاور بانک آمده است.

  1. سه چیز را در جعبه آن پیدا خواهید کرد. پاور بانک، کابل USB کوچک، راهنمای کاربری
  2. اکنون شما می‌توانید کابل USB کوچک را به پاور بانک وصل کنید و فیش USB استاندارد که در انتهای دیگر کابل است را به لپ‌تاپ یا شارژر دیواری USB متصل کنید.
  3. از شارژر دیواری گوشی هوشمند خود می‌توانید برای شارژ این دستگاه استفاده کنید.
  4. پیش از استفاده از آن برای اولین بار، پاور بانک خود را به طور کامل شارژ کنید. حدود 6 ساعت طول می‌کشد تا ظرفیت 5000 mAh پر شود.
  5. به نشانه‌هایی که بر روی پاور بانک قرار دارد توجه کنید تا از پر شدن باتری مطمئن شوید. البته هر محصول متفاوت است و نشانگرهای مختلفی دارد. شما می‌توانید بهترین مارک پاور بانک را از فروشگاه الیتاسل تهیه کنید.

 

چطور پاور بانک را شارژ کنیم

 

چیزهایی که باید در هنگام استفاده از پاور بانک‌ها بدانید

شاخص‌های LED بر روی پاور بانک‌ها را بررسی کنید این‌ها شاخص‌هایی هستند که میزان بار ذخیره شده را برای شارژ کردن دستگاه‌ها، به شما نشان می‌دهند. شما می‌توانید هر زمانی که می‌خواهید پاور بانک را شارژ کنید اما شارژ کردن غیر ضروری می‌تواند زندگی سلول‌های باتری را در شارژر قابل حمل کاهش دهد. به طور کلی، بهترین وقت برای شارژ کردن پاور بانک زمانی است که آخرین چراغ LED روشن است و با چشمک زدن، خالی بودن باتری را نشان می‌دهد.

شما می‌توانید پورت USB خود را به لپ‌تاپ متصل کنید و مانند زمانی که iphone یا ipad را شارژ می‌کنید، پاور بانک را شارژ کنید. سرعت شارژ یک پاور بانک در این حالت به طور قابل‌توجهی پایین است، اما با استفاده از شارژر دیواری این سرعت شارژ می‌تواند بالاتر رود. به طور کل سرعت شارژ بستگی به مقدار آمپر خروجی شارژر دارد.

 

چقدر زمان نیاز است تا پاور بانک به طور کامل شارژ شود؟

به طور کلی، پاور بانک‌ها در عرض چند ساعت بسته به ظرفیت سلول‌های باتری در داخل آن شارژ می‌شوند. پاور بانک با ظرفیت 10000 میلی آمپر حدود 5 تا 6 ساعت طول می‌کشد و برای انواع 20000 میلی آمپری، تا حدود 10 ساعت زمان لازم دارد تا شارژ شوند. در صورتی که مدار داخلی این شارژرهای همراه از شارژ سریع پشتیبانی کند، در مدتی بسیار کمتر به میزان 100% شارژ می‌رسند. تولید کنندگان در مورد مدت زمان نگه داشتن شارژ موفقیت‌های زیادی کسب کرده‌اند و انواع باکیفیت این مدت زمان بسیار زیاد خواهد بود.

برای رسیدن به بالاترین سرعت شارژ، باید از شارژر دیواری استفاده کنید و برای انواعی که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند، از شارژر دیواری آمپر بالا استفاده کنید. بعد از پر شدن باتری‌ها، دستگاه را از منبع نیرو قطع کنید. هر چند مدار داخلی پاور بانک‌ها در زمان پر شدن باتری‌های داخلی، جریان را قطع می‌کنند، اما نواسانات احتمالی می‌تواند به مدار داخلی آسیب برساند.

 

آیا ما می‌توانیم در همان زمانی که پاور بانک شارژر می‌شود، تلفن همراه را شارژ کنیم؟

بله، می‌توانیم با استفاده از پاور بانکی که در حال شارژ است تلفن خود را شارژ کنیم. اما این کار باعث خرابی زود هنگام باتری‌های داخلی می‌شود و با عبور جریان زیاد از مدارهای داخلی باعث گرم شدن و در نهایت خرابی این قطعات خواهد شد. بهترین کار این است که بعد از این که به شارژ کامل رسید، مدتی صبر کنیم تا باتری‌های داخلی آن خنک شوند و بعد از آن اقدام به شارژ کردن وسایل کنیم.

محیا یوسفی بازدید : 64 چهارشنبه 01 خرداد 1398 نظرات (0)

پاور بانک یک شارژر قابل حمل است که هنگامی که شما در حال حرکت هستید، می‌توانید از آن استفاده کنید. پاوربانک‌ها در طیف وسیعی از اندازه‌ها از باریک و جیبی تا اندازه‌های بزرگ‌تر با ظرفیت‌های بالا عرضه می‌شوند که می‌توانید برای شارژ کردن تلفن‌های همراه، تبلت‌ها، GoPro‌ها، بلندگوهای قابل حمل و حتی لپ تاپ‌ها از آنها استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مواردی مثل نوع پورت USB، ظرفیت و قیمت پاور بانک با ما تماس بگیرید تا بهترین و مناسب‌ترین نوع را به شما پیشنهاد دهیم.

با بهبود تکنولوژی، خالی شدن باتری لوازم الکترونیکی به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است. گوشی‌های هوشمند در حال حاضر با صفحات نمایش و برنامه‌های پرطرفداری عرضه می‌شوند که به میزان زیادی از شارژ باتری استفاده می‌کنند. این جایی است که استفاده از یک شارژر قابل حمل می‌تواند امری حیاتی باشد! اگر شما زیاد در سفر هستید، به ندرت فرصتی برای شارژ کردن باتری گوشی خود پیدا خواهید کرد اما با وجود این ابزار می‌توانید تنها با متصل کردن کابل شارژر، گوشی خود را شارژ کنید.

پاور بانک چیست؟ توضیحاتی در مورد آن

 

نکاتی در مورد پاور بانک

اگر مطمئن نیستید که به چه پاوربانکی نیاز دارید، ظرفیت باتری گوشی موبایل خود را پیدا کنید و با تقسیم ظرفیت پاور بانک مورد نظر به ظرفیت گوشی به صورت حدودی متوجه خواهید شد که چند بار می‌توانید گوشی خود را از طریق این شارژرهای قابل حمل شارژ کنید.

 

نحوه شارژ کردن یک پاور بانک

برخی از آنها دارای یک پورت ورودی USB هستند که می‌توانید به شارژرهای دیواری یا پورت USB کامپیوتر خود متصل کرده و باتری آنها را شارژ کنید. برخی از آنها همچنین دارای یک آداپتور هستند که می‌توانند از طریق آنها به یک پریز دیواری وصل شوند. برخی از محصولات نیز از پورت USB در اندازه‌های میکرو یا مینی USB استفاده می‌کنند.

حتی پاور بانک‌هایی وجود دارند که با انرژی خورشیدی شارژ می‌شوند و برای افرادی که قصد کمپینگ، پیاده روی یا سفر ماهیگیری دارند گزینه‌ای ایده‌آل است. هنگامی که پاوربانک خود را به طور کامل شارژ کردید، می‌توانید آن را همه جا همراه خود داشته باشید. وقتی شارژ دستگاه‌های برقی شما رو به اتمام بود به سادگی می‌توانید آنها را به پاور بانک متصل کرده و مجددا باتری آن را شارژ کنید. این یک عملیات واقعا ساده است!

 

انواع مختلف پاور بانک‌ها چیست؟

پاور بانک‌ها در اندازه‌ها و شکل‌های مختلفی عرضه می‌شوند که متناسب با هر دستگاه و نیازهای مشتریان باشند. شارژرهای قابل حمل متنوعی برای انواع دستگاه‌ها وجود دارند. اکثر مردم از پاور بانک‌ها برای شارژ کردن تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ استفاده می‌کنند.

 

چه مدت زمانی طول می‌کشد تا یک پاور بانک شارژ شود؟

این عمدتا به ظرفیت باتری‌های موجود در پاور بانک شما بستگی دارد. هر چقدر ظرفیت پاوربانک شما بیشتر باشد مدت زمان بیشتری طول خواهد کشید که شارژ شود. به عنوان مثال، یک پاوربانک با ظرفیت 1500 میلی آمپر در مدت زمان مشابهی با یک تلفن همراه هوشمند شارژ خواهد شد.

 

یک پاور بانک چند بار می‌تواند گوشی من را شارژ کند؟

این به ظرفیت پاوربانک و همچنین باتری گوشی هوشمند شما بستگی دارد. پاور بانک‌ها با توجه به ظرفیت آنها بر حسب میلی آمپر در ساعت mAh شناخته می‌شوند. هر چه این عدد بر حسب میلی آمپر ساعت بیشتر باشد، پاور بانک قدرت بیشتری برای شارژ کردن تلفن همراه شما خواهد داشت. به عنوان یک قاعده کلی بهتر است ظرفیت باتری دستگاه خود را بررسی کرده و پاور بانک را به گونه‌ای خریداری کنید که ظرفیت ترجیحا بیشتری با گوشی تان داشته باشد.

به عنوان مثال، آیفون 6 دارای باتری 1810 میلی آمپری است. در صورتی که شما با استفاده از پاور بانکی با ظرفیت mAh 5200 آن را شارژ کنید، به راحتی تلفن همراه شما را به شارژ 100? می‌رساند و انرژی کافی برای شارژ مجدد آن را هم دارد. با این حال، این یک علم دقیق نیست و باید میزان بهره‌وری دستگاه پاور بانک و شرایط باتری موجود در دستگاه تلفن همراه خود را نیز در نظر بگیرید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 153
  • بازدید سال : 977
  • بازدید کلی : 4,067