loading...
بهترين مارک پاور بانک | فروشگاه اليتاسل
محیا یوسفی بازدید : 33 چهارشنبه 27 شهریور 1398 نظرات (0)

پاور بانک برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی شما بسیار عالی است، اما زمانی که یک نوع اشتباه را خریداری می‌کنید، می‌تواند برای شما به شدت ناامید کننده باشد. در اینجا به هفت اشتباه اشاره می‌کنیم تا قبل از خرید یک پارو بانک به آنها توجه کنید و انتخابی درست داشته باشید. با توجه به این موارد یک نوع مناسب را تهیه کنید و برای خرید بهترین مارک پاور بانک با الیتاسل تماس بگیرید.

 

 

انتخاب ظرفیت خیلی کم

یک اشتباه رایج زمانی که مردم تصمیم به خرید یک پاور بانک را دارند، انتخاب یک دستگاه با ظرفیت کم است. مهم است که مطمئن شوید که پاور بانکی که شما خریداری می‌کنید دارای حداقل اندازه باتری برای دستگاه الکترونیکی شما است که می‌خواهید آن را شارژ کنید. توجه به این مورد به شما این امکان را می‌دهد که دستگاه خود را یک شارژ کامل کنید، قبل از این که مجبور شوید دوباره پاور بانک را شارژ کنید.

به طور ایده‌آل شما باید به دنبال خرید یک پاور بانکی باشید که ظرفیت بیشتری از باتری دستگاه شما داشته باشد. داشتن ظرفیت بالا به شما کمک می‌کند، دو یا سه بار وسیله الکترونیکی خود را شارژ کنید، بدون این که به شارژ مجدد نیاز داشته باشد. البته، هر قدر ظرفیت این پاور بانک‌ها بیشتر باشد، گران‌تر هستند، بنابراین انتخاب شما تا حد زیادی بستگی به بودجه شما نیز خواهد داشت.

 

کارایی آن را در نظر بگیرید

در برخی از مواقع، محصول آن قدر شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد که شما ممکن است فراموش کنید تا مشخصات آن را بررسی کنید. زمانی که نوبت به خرید می‌رسد، سعی کنید ظاهر را کنار بگذارید. همه افراد نسبت به محصولات زیبا با رنگ‌های جذاب، احساس بهتری دارند، اما  انتخاب یک پاور بانک با کیفیت بالا و محصولی که با ظرفیت مورد نیاز شما و مشخصات مورد نظرتان هماهنگی بیشتری دارد باید در اولویت باشد.

 

خرید یک پاور بانک با یک خروجی

اگر زمانی که بیرون هستید، باید تعدادی از وسایل الکترونیکی را شارژ کنید، اشتباه خرید یک بانک قدرت استاندارد با یک خروجی را انجام ندهید. این کار باعث می‌شود شما زمان زیادی را برای شارژ کردن وسایل الکترونیکی نیاز داشته باشید چون شما باید صبر کنید تا هر دستگاه به طور کامل شارژ شود. به جای آن یک پاور بانک با تعداد بیشتری خروجی تهیه کنید. این کار به شما این امکان را می‌دهد که وسایل الکترونیکی خود را همزمان شارژ کنید. فقط مطمئن شوید که پاور بانکی که تهیه می‌کنید ظرفیت کافی برای شارژ همه دستگاه‌های الکترونیکی شما را دارد.

 

خرید مدلی که با دستگاه الکترونیکی شما سازگار نیست

بسیاری از مردم بعد از خرید یک پاور بانک، متوجه می‌شوند که شارژر همراهی که خریداری کرده‌اند با دستگاه الکترونیکی آنها سازگار نیست به خاطر این که خروجی آن، قدرت کمی برای شارژ وسایلی مانند تبلت دارند. این به خاطر این واقعیت است که بیشتر پاور بانک‌ها با یک پورت خروجی با قدرت شارژ کم ارائه می‌شوند. اگر قدرت شارژ پایین باشد، دستگاه‌هایی که دارای باتری بزرگ‌تری هستند و نیاز به جریان برق بیشتری دارند، به سختی می‌توانند با جریان کم شارژ شوند. اگر یک پاور بانکی را تهیه کنید که دارای دو خروجی باشد، به احتمال زیاد یکی از این خروجی‌ها دارای جریان خروجی بالا است و می‌توان از آن برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی با ظرفیت باتری بالا استفاده کرد.

 

خرید برندهای غیر قابل اعتماد

در حالی که ما نمی‌گوییم شما باید بیرون بروید و یک شارژر همراه بسیار گران قیمت خرید کنید، سرمایه‌گذاری در یک پاور بانک با کیفیت از یک تامین‌کننده معتبر ارزش دارد. متاسفانه، همه این شارژرهای همراه موجود در بازار کیفیت خوبی ندارند. برخی از آنها از باتری‌هایی ساخته شده‌اند که دارای ویژگی‌های ایمنی یکسانی نیستند. اگر از یک تامین‌کننده مورد اعتماد خرید کنید، از ضمانت‌های ارائه شده نیز می‌توانید بهره‌مند شوید. انواع مرغوب، ویژگی‌های ایمنی را فراهم می‌کنند که از آسیب دیدن وسایل گران‌قیمت شما جلوگیری کند.

 

خرید یک پاور بانک حجیم

اگر در حال خرید یک شارژر همراه هستید، نباید محصولی را خریداری کنید که سنگین و حجیم باشد. زمانی که یکی از این وسایل را انتخاب می‌کنید، به دقت به مشخصات نگاه کنید و اندازه و وزن آن را بررسی کنید. دقت کنید که یک طرح ظریف و سبک را انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی آن را در کیف و جیب خود جای دهید و همه جا آن را با خودتان ببرید. به فرض مثال پاور بانک‌های قابل حمل برای سفر در تمامی لحظات مسافرت دغدغه‌های شما را نسبت به شارژ تلفن همراه برطرف می‌کند.

 

خرید شارژر همراه بدون مدار محافظ

معمولا انواع مختلفی که از قطعات مرغوب استفاده می‌کنند، دارای مدارهای محافظ برای ایمنی بیشتر آنها نیز هستند. بسیاری از آنها دارای مدار محافظ در برابر اتصال کوتاه و قطع کننده جریان در زمانی که دما بالا می‌رود، هستند. این ویژگی‌های اضافی نه تنها به افزایش طول عمر پاور بانکی که شما خریداری کرده‌اید کمک می‌کنند، از طرف دیگر از وسایل الکترونیکی شما مانند موبایل و تبلت نیز محافظت خواهند کرد. همیشه بررسی کنید که آیا محصولی که خریداری می‌کنید دارای گواهی کیفیت باشد. این گواهینامه مشخص می‌کند که محصول تحت کنترل کیفیت استاندارد قرار گرفته است.

برای تهیه پاور بانک مناسب با الیتاسل تماس بگیرید تا مناسب‌ترین را به شما پیشنهاد دهیم.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 827
  • بازدید کلی : 3,917